Fable

Gry na konsole XBOX pierwszej generacji.

Fable

Postprzez Ghost » 18 maja 2014, o 12:23

Obrazek

Nadzwyczaj rozbudowany scenariusz zabawy odpowiadać będzie ludzkiemu życiu od lat dziecięcych do zgrzybiałej starości, a użytkownik prowadzi przez te ekstremalnie trudną egzystencjalną ścieżkę uprzednio wykreowanego bohatera. Kształtowanie osobowe wspomnianego awanturnika zostało osadzone w ramach jednego z czterech podstawowych kierunków (jako warunek konieczny ewolucji zobaczymy klasyczne punkty doświadczenia, przyznawane m.in. za pomyślne wykonywanie zadań): ogólnego, siłowego, zręcznościowego i umysłowego. Zatem wyłącznie od podejmowanych działań zależeć ma, czy uzyskamy typowego przeciętniaka, bądź tez umięśnionego wojownika, zwinnego łucznika lub potężnego maga. Obrana droga rozwoju odciśnie piętno nie tylko na sposobie zachowania herosa, ale również ujawni się w jego aparycji (dostojna siwizna i szybsze występowanie zmarszczek u czarodziejów, liczne blizny po starciach zbrojnych u mistrzów miecza itd.). Na te ostatnia wpłyną także przeróżne czynniki zewnętrzne pokroju intensywnego światła słonecznego, powodującego ciemnienie wyeksponowanych części ciała. Ponadto właściwie każda akcja determinować będzie reputacje i charakter stosunków z wszystkimi grupami społecznymi (relacje trzystopniowe, wyrażone za pomocą barw: przyjaznej zieleni, neutralnej żółci i opozycyjnej czerwieni) oraz wygląd i funkcjonowanie całkowicie trójwymiarowego uniwersum – przykładowo konsekwentne likwidowanie rozmaitych zbirów, grasujących beztrosko w okolicach gościńców, zaowocuje obecnością w miastach większej ilości kupców, posiadających lepsze towary.

Najprostsza i najczęstszą metoda zdobywania doświadczenia przez głównego bohatera jest stawanie w szranki z różnorakiej maści istotami o wybitnie wrogim usposobieniu. Walka toczy się w czasie rzeczywistym, a poszczególnym akcjom natury ofensywno-defensywnej (rzucanie zaklęć magicznych, wymachiwanie orężem itp.) są przyporządkowane konkretne kombinacje przycisków konsolowego kontrolera. W trakcie konfrontacji w zwarciu wirtualna kamera pokaże przebieg wydarzeń z perspektywy trzeciej osoby, natomiast np. w momencie strzelania z luku uzyskamy klasyczny widok FPP wraz z tzw. efektem drżącej ręki (oczywiście w miarę rozwoju herosa celowanie stanie się znacznie łatwiejsze pod warunkiem regularnych treningów). Rzecz jasna developerzy wykorzystali swoje nieprzeciętne umiejętności w materii tworzenia wypełnionej drobnymi detalami oprawy graficznej.


Kod: Zaznacz cały
Żeby zobaczyć linki, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Avatar użytkownika
Zasłużony
 
Posty: 3046
Podziękowania: 3935

Re: Fable

Postprzez insaane » 11 wrz 2014, o 11:49

Ta wstawka jest kompatybilna z emulatorem na LT3.0?
X360 Fat + LT3 (250GB) - sprzedam!
PS2 Slim + FMCB (64MB)
PS1 Slim + ModChip (64MB)
NDSi XL + ACE3DS (8GB)
N3DS (4GB)
PSVita (4GB)
Avatar użytkownika
Przyjaciel
 
Posty: 306
Lokalizacja: Radom
Konsola: Xbox 360 Elite 250GB LT3
Podziękowania: 53

Re: Fable

Postprzez FireEQ » 27 lis 2014, o 22:39

Można prosić o reupload?
Obrazek
Avatar użytkownika
User
 
Posty: 30
Konsola: 360 Slim RGH 250GB Kinect
Podziękowania: 6

Re: Fable

Postprzez Ghost » 14 lut 2015, o 14:25

Zaktualizownae w pierwszym poście
Avatar użytkownika
Zasłużony
Autor tematu
 
Posty: 3046
Podziękowania: 3935

Re: Fable

Postprzez Ethernity7 » 28 lut 2015, o 16:47

Czyżbyś spełniał się jako uploader? :D
Rzadko zdarza mi się wrócić do tematu, w którym coś napisałem. Jeśli potrzebujesz pomocy, napisz mi prywatną wiadomość (razem z linkiem do tematu). Jednakże nie toleruję spamu, nie siedzę na forum całymi dniami. :)
Zapomniałem podziękować? Napisz!
Avatar użytkownika
User
 
Posty: 573
Konsola: Slim trinity 250gb rgh2
Podziękowania: 47

Re: Fable

Postprzez czoko12 » 15 mar 2015, o 13:30

Czy to wersja lt 3.0?
User
 
Posty: 19
Konsola: XBOX 360


Powrót do XBOX Gry Download

Kto przegląda temat

Użytkownicy przeglądający ten temat: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron