Problem z nowymi grami.

Problemy związane z Waszymi konsolami xbox 360.

Problem z nowymi grami.

Postprzez 69guziec » 4 sty 2017, o 17:23

Witam. Od razu chciałbym napisać, że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o konsole i wszystko co z nimi związane. Ale do rzeczy.

Około miesiąc temu otrzymałem od brata swojej dziewczyny Xbox 360 w wersji Slim z przeróbką RGH. Miał nagrane na HDD kilka gier typu Batman Arkham City, Assasin Creed IV czy GTA V i na sam początek mi to wystarczyło, więc nie próbowałem nagrywać innych gier. Apetyt rósł w miarę jedzenia i pomyślałem o FIFE 17. Znalazłem na tej stronie grę, pobrałem ją, przerabiałem wieloma programami i wszystko wyglądało na to, że dobrze ją przerobiłem. Niestety po nagraniu na dysk, podczas uruchamiania wyskakuje błąd - 'Nie udało się uruchomić. Pobierz grę ponownie'. Brat dziewczyny powiedział, że niestety nie będą mi działać nowe gry typu FIFA 17, ale jednak są takie możliwości pobrania na Waszej stronie. Nie znam się dlatego też pytam co bym musiał zrobić (jakieś nowe aktualizacje?). Proszę o pomoc :(
User

Re: Problem z nowymi grami.

Postprzez Zinyx » 4 sty 2017, o 20:28

Ciekawe jaki masz kernel pewnie 16202.
Gry na RGH będą Ci wszystkie śmigać jakie tu mamy na forum, tylko trzeba by update zrobić.
Szwagier Ci tego nie ogarnie ? Albo jakiś ziomek ?
Dość prosta sprawa...

Odpal konsolę przyciskiem "eject" od tacki i obczaj czy masz taki widok.
Czy wyświetla sie "your cpu key : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx "
Obrazek
Czy jednak może swieche złapie na SATA
[Zarejestruj się lub zaloguj, by widzieć linki]
(((d-_-b))) UK Hardcore (((d-_-b)))
Moderator

Konsola: Jasper 120GB RGH 1.2 + LT3.0
Podziękowania: 129

Postprzez 69guziec » 4 sty 2017, o 21:52

Obrazek

Nie wiem o co chodzi, ale liczę na dalsze wskazówki :)
User
Autor tematu

Postprzez Zinyx » 4 sty 2017, o 22:11

Rozumiem że foto twoje?

ściągnij nand flasher > [Zarejestruj się lub zaloguj, by widzieć linki]
sformatuj pena FAT32, wypakuj na pena