[Tutorial] Czyszczenie pamięci podręcznej

Poradniki i artykuły

Re: [Tutorial] Czyszczenie pamięci podręcznej

Postprzez PeCetoLog » 6 mar 2016, o 20:39

OK, gry GOD wrzucasz do content:\0000000000000000\TitleID\00070000\
Jeśli w ten sposób zapodasz gry to NXE je widzi.
Jeśli w Aurorze\FSD wrzucisz path: hdd:\content\0000000000000000\ i dasz scan depth 2 to tak wzrucone gry będą widoczne też w Aurorze\FSD
Jeśli chodzi o dysk to przetestuj, ale gra która ma 5000 plików, to gra GOD ma max 40, więc w tablicy plików wygląda jakbyś miał 125 gier zainstalowanych.
Nie wiem jak na to system reaguje. Zresztą na PC mamy to samo, transfer ISO np 100MB/s, a rozpakuj to iso do plików to nagle 15MB/s
Gry XEX przetestuj, jak ma 300 plików to da sie zjeść, jak 5000 to wywal ją z wewnętrznego i wstaw jako GOD.
Obawiam się,że Microsoft chcąc zabezpieczyć dysk zrąbał File System (i wydajność) i dlatego wymyślili contenery GOD, żeby ograniczyć ilość plików na dysku.
Oczywiście sie do tego nie przyznają, ba nawet twierdzą ,że to dla bezpieczeństwa użytkownika.
Te miniaturki są odczytywane z gry jak zagrasz, więc powinny wrócić, oczywiście po dograniu okładek do gier.
Z TitleUpdate jest w ogóle wesoło teraz.
Aurora trzyma TU w swoim katalogu. Zaznaczasz w Aurorze to kopiuje do content:\0000000000000000\TitleID\000B0000 lub do cache\
Odznaczasz w Aurorze to kasuje tam. Chcesz dograć TU z netu, wrzucasz do 000B0000, dajesz scan, uruchamiasz z File Manager, działa, z Aurory, nie (i ponieważ Aurora nie ma zaznaczonego TU do uruchomienia kasuje to co wrzuciłeś).
Tylko ściągnięty przez Aurorę plik uważany jest za pewny .
In GOD (containers) We Trust
Avatar użytkownika
Ekspert
 
Posty: 1184
Konsola: Jasper JTAG/ Trinity RGH
Podziękowania: 860

Poprzednia strona

Powrót do Poradniki/Tutoriale

Kto przegląda temat

Użytkownicy przeglądający ten temat: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość