Dashlaunch V3.16

Dział w którym znajdziesz Homebrew dla Swojej Konsoli.

Dashlaunch V3.16

Postprzez morf81 » 29 gru 2015, o 04:42

Dashlaunch V3.16
Obrazek
-support of the 17489 kernel
-updated spanish translation

Kod: Zaznacz cały
Żeby zobaczyć linki, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Administrator

Konsola: Xbox One Slim, Xbox 360 Slim
Podziękowania: 1989

Re: Dashlaunch V3.16

Postprzez Patryk2795 » 2 lut 2016, o 18:51

Witam
Wydaje mi się, że przejrzałem już wszystkie możliwie zrozumiałe lub też trochę mniej dla mnie poradniki co do aktualizacji Dasha.
Jestem zielony więc opiszę problem szczegółowo od A do Z:

Ustawienia systemu--->Ustawienia Konsoli--->Dane systemowe: "Bieżące ustawienie
Interfejs główny: 2.0.17349.0 (przypuszczam, że to wersja Dasha)

Ściągnięty już Dashlaunch V 3.16 i ulokowany na moim Pendrive, podpinam pod konsolę i wchodzę na FSD--->Menedżer Plików
Tutaj z kolei przenoszę Folder z pendrive'a(dash) na OnBoardMU (w tej chwili mam tam także kilka plików, foldery: FSD, content i dash_launch_v3.14)
Kiedy już przeniosłem ściągnięty stąd folder z dashem, wchodzę do środka :) i dalej folder "Installer", a tam klikam na default.xex i w tym momencie zaczynają się schody.
Ścieżki, Zachowanie i inne opcje ustalałem po swojemu, potem wielokrotnie na wiele innych sposobów ściągniętych z youtube. Przesuwając stronę raz za pomocą RB wyświetla mi tabelę z nagłówkiem "Zapisz\Wczytaj plik launch.ini"
Zjeżdżam do Hdd po czym wciskam...? No właśnie. Wciskałem raz A (Załaduj do pliku launch.ini, innym razem X (Zapisz do pliku launch.ini) no i wyskakuje informacja, że Ustawienia zostały zapisane do Hdd:\launch.ini